DIERVOED

2612XR Delft

Palamadesstraat 16

 

KVK: 75747898

BTW: NL002526408B74

Wij spreken Pools en Nederlands

Hoe kan ik een product retourneren?

 

Wil je een product of pakket terugsturen? Dan vragen we je contact op te nemen met onze krainapsichsmakow@gmail.com.

We ontvangen graag de volgende informatie:

  • Je bestelnummer

  • De reden van de retourzending

  • Het artikelnummer

  • Wil je graag terugbetaling of nalevering ontvangen?

Nadat wij je bericht hebben ontvangen voorziet onze klantenservice je van een retournummer en de instructies voor de retourzending. Wij vragen je deze instructies zorgvuldig op te volgen, zodat de retourzending in goede orde verzonden en verwerkt kan worden.

Je kunt je pakket kosteloos retourneren via de retourservice van DPD. Via de link in de e-mail die je van ons ontvangt kun je een afspraak maken om het pakket thuis op te laten halen. Je kunt via de link ook een label maken om het pakket af te geven bij een DPD Parcelshop, mits dit mogelijk is op basis van het gewicht en de omvang van het pakket.

DIERVOED draagt de kosten voor de retourzending van de goederen alleen als je gebruik maakt van onze retourservice via DPD.

Wat is jullie procedure voor klachtenafhandeling?

 

Wij hopen dat je tevreden bent met je aankoop en onze service. Ben je ergens niet tevreden over? Neem dan contact op met ons krainapsichsmakow@gmail.com, wij lossen het graag voor je op.

Gebruik ons om je klacht in te dienen en controleer je e-mail inbox voor de ontvangstbevestiging. Als je iets wilt toevoegen aan je eerste bericht dan kun je dit doen door te reageren op onze ontvangstbevestiging.

Onze klantenservice kan contact met je opnemen wanneer we meer informatie nodig hebben. Wij zullen uiteraard ook contact opnemen om je op de hoogte te stellen van de uitkomst van je klacht en de volgende stappen.